[voikko] Suomi-malaga 1.3rc1

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Mar 4 20:05:26 EET 2009

On Wednesday 04 March 2009, Teemu Likonen wrote:
> SVN-r2454 on ainakin minun mielestäni julkaisukunnossa. Kuten
> tavallista, olen käynyt yksitellen läpi kaikki muutokset testisanastoni
> oikoluvun tuloksissa edelliseen julkaisuun nähden.

Hyvältä vaikuttaa minunkin mielestäni. Uusi ja vanha versio ovat lähes yhtä
nopeita, uusi ehkä prosentin nopeampi sekä oikeilla että virheellisillä
sanoilla. Puutteellisia ja virheellisiä tavutuksia on korjaantunut, mutta
yhtään uutta tavutusvirhettä ei tullut esiin. Anagrammitestissä useita
virheellisiä sanoja oli poistunut, mutta juurikaan uusia ei ollut tullut
tilalle. Uusien sanojen lisääminen näkyi selvästi testeissä uusina oikein
tunnistettuina sanoina, menetettyjä tapauksia ei paljon ollut IP-lyhenteen
lisäksi. Kaiken kaikkiaan vaikuttaa erittäin hyvältä.