[voikko] Voikko PowerPC:lle

Tauno Moilanen tauno.moilanen at pp1.inet.fi
Thu Mar 19 11:41:42 EET 2009

Kiitos vastauksesta,
minulla on iMac, jossa on G5 PPC-prosessori ja tuore OS X 10.5
käyttöjärjestelmä. Ruotsinkielinen OOo 3.0. toimii tässä ympäristössä,
mutta suomenkielinen OOo 3.0.1 vaatii Intel-prosessorin. Samoin tuore
Voikko edellyttää Intel'iä. Ehkä osaamattomuuttani en löydä
varhaisempia Voikon versioita, jotka soveltuivat PPC:lle. Umpikujassa.
Odottelen.

terv. Tauno