[voikko] Voikon asennus äänettömästi windowsissa

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Thu May 21 12:56:50 EEST 2009

Hei!

On Wednesday 20 May 2009, Joni Nevalainen wrote:

> Löysinkin ratkaisun:
> http://www.puimula.org/htp/ooo/voikko-faq.html

Pystyisitkö mahdollisesti julkaisemaan jotain tietoa tuosta tekemästäsi
paketoinnista? Skriptejä, muistiinpanoja tuossa tarvittavista vaiheista tai
muuta vastaavaa? Tällaisia hiljaisia asennuspaketteja kyllä tarvitaan ja niitä
on tehtykin, mutta kukaan ei vielä ole julkaissut näitä tietoja, joten kaikki
ovat joutuneet tekemään homman ihan alusta asti itse.

> Koitin myös liittyä Jabber-palvelimelle osoitteessa
> voikko at lists.puimula.org, mutta en onnistunut siinä Pidginillä. Ircissä
> kyselin freenoden puolella #Vapaakoodi kanavalla samasta asiasta.

Aika harvoin tuolla kanavalla nykyään ketään on, mutta erikoista silti, että
kanavalle liittyminen ei onnistunut. Täytynee selvitellä, mikä tuossa on
voinut olla vikana. Nyt ainakin itse pääsin sisään, ja Pidginilläkin se on
minulta onnistunut.