[voikko] Ikuinen silmukka emacsin oikoluvussa

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Fri May 22 14:13:59 EEST 2009

Hannu Väisänen kirjoitti (22.5.2009 klo 11.16):

> Voikon oikoluku jää emacsissa joskus ikuiseen silmukkaan.

Tuo oli yksi syy, miksi en ole tykännyt Emacsille jo olemassa olevista
oikolukuratkaisuista. Minulla käy Enchantin ja flyspell-tilan kanssa
useinkin noin. Syytä en ole keksinyt. Onneksi C-g (keyboard-quit)
auttaa.

> Entä osaako Teemun wcheck-mode oikolukea tiedoston?

Osaa. Olen tosin tällä viikolla korjannut wcheck-modestakin mahdollisen
ikuisen silmukan tilanteen. Normaalikäytössä virhe ei vaikuta, mutta
mahdollinen se on joka tapauksessa. Laitan kohta SVN:ään.