[voikko] Tulevia Voikko-julkaisuja

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue Oct 26 21:39:29 EEST 2010

Harri Pitkänen kirjoitti 26.10.2010 klo 19.32:

> * Kauan sitten raportoitu bugi viittauksista kielenaineksiin on
> vihdoin korjattu. Eli yhdyssana "ja-sana" sekä muut vastaavat
> hyväksytään oikoluvussa.

Tämähän on hienoa. Kiitos.

Ilmeisesti asiaan liittyvät tiedot on koodattu tiedostoon
suomimalaga/voikko/voikko-fi_FI.all. Saa(n)ko sinne lisätä kaikenlaisia
sanoja, joilla viitataan kieliainekseen? Niitähän löytyy.

> Tällä postituslistalla on luultavasti useita, jotka eivät ainakaan
> kovin aktiivisesti seuraa libvoikko-listaa. Siellä on viime aikoina
> suunniteltu uutta tiedostomuotoa HFST-pohjaisille oikolukusanastoille.

Kiitos yhteenvedosta. Minä kyllä seuraan Libvoikko-listaa, mutta
kansantajuiset yhteenvedot auttavat meitä vähäohjelmoijia. :-)