[voikko] VoikkoSpellService ja oma sanakirja

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Feb 5 18:06:47 EET 2011

On Saturday 05 February 2011, Marko Wallin wrote:
> Lisäsin VoikkoSpellServiceen ominaisuuden lisätä, unohtaa ja tarkistaa
> sanoja omasta sanakirjasta. Näköjään NSSpellServer tarjosi tuohon
> kaiken, joten muutokset sen osalta jäivät pieneksi. Lisäksi nyt palikka
> käyttää libvoikon uutta rajapintaa.

Hienoa! Huomasin, että lähdekooditiedostojen alussa on edelleen vain minun
nimeni tekijänä, vaikka kirjoittamani koodin osuus on näissä nykyään aika
pieni. Kannattaa varmaan lisätä sinunkin nimesi sinne.

> Oikolukupalikka testikäyttöön löytyy
> http://verteksi.net/lab/voikko/#osxspell, jossa on myös linkki svn:stä
> eriytettyyn Git-repositoryyni, sekä diff muutoksista.

Laitanko nämä muutokset SVN:ään, vai olisiko helpompaa tehdä tuosta sinun git-
repositorystäsi se "virallinen" versio? Sehän sisältää koko osxspellin
historian, joten emme menettäisi mitään, vaikka poistaisimme koko komponentin
SVN:stä. Minusta ei ole välttämättä tarpeellista pitää kaikkea tätä koodia
SourceForgessa, varsinkaan jos sinulle koodin kehittäjänä on helpompaa
ylläpitää tätä gitissä.

Sama pätee julkaisuihinkin. Voin julkaista valmiit lähdekoodipaketit ja
julkaisutiedot SourceForgessa tai sitten linkitämme suoraan sivuillesi, kumpi
vain kannaltasi on helpompaa.