[voikko] Wcheck-mode: uusi ominaisuus ja lähdekoodin uusi osoite

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Jul 2 19:16:21 EEST 2011

On Wednesday 29 June 2011, Teemu Likonen wrote:
> Siirsin Emacs-editorille tarkoitetun wcheck-moden lähdekoodin uuteen
> paikkaan. Jatkossa se saatavilla GitHub-palvelusta. Kuten jotkut
> tietävät, tähän saakka olen pitänyt sitä Voikon SVN-repositoryn
> hakemistossa tools/emacs.

Poistin nyt vanhan hakemiston /trunk/tools/emacs, niin kukaan ei vahingossa
erehdy luulemaan sitä viimeisemmäksi versioksi. Olit myös korjannut linkin
www-sivuillamme, mutta tämä muutos ei ollut päätynyt varsinaiselle sivustolle
(cronia ei ole voinut käyttää SourceForgen www-palvelimilla pitkään aikaan,
eli automaattipäivitys ei toimi). Kopioin tuon sivunkin nyt paikalleen.

> Ehkä minun ei kannata jatkossa wcheck-modea mainostaa tällä listalla,
> koska se ei Voikkoon enää juuri liity.

Vaikka en itse Emacsia käytä, kuulisin silti mielelläni sellaisista
muutoksista, jotka oleellisesti vaikuttavat wcheck-moden oikolukukäyttöön.