[voikko] FW: Voikko ei toimi uudemmassa Firefox 5:ssä

Marko Wallin marko.wallin at iki.fi
Sat Jun 25 01:00:14 EEST 2011

24.6.2011 20.40, Jukka K. Korpela kirjoitti:
> Minulla on 32-bittinen Windows 7, enkä tiedä, mitä tehdä, kun Firefox
> sanoo, että pitäisi turvallisuussyistä päivittää Firefox 5:een. Mistä
> voi katsoa, missä selainten versioissa Voikko toimii?

Viralliset mozvoikko versiot ja niiden toimivuus eri Firefoxin
versioissa löytyvät Firefoxin lisäosat -sivulta
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/finnish-spellchecker/
Julkaisutiedot -kohdasta. Tällä hetkellä tuettuna ovat vain Firefoxin 3
ja 4 -versiot.

Samalla sivulla on myös linkit sivuihin, joista löytyy laajennuksen
kehitysversioita. Tosin kirjoitushetkellä ei niitäkään ole vielä Firefox
5:lle kuin Mac OS X:llä. Windows-versio on vielä tekeillä. Yleensä tieto
uusista kehitysversioista on tullut tälle listalle.

// Marko