[voikko] Uusi sana-attribuutti Joukahaisessa: sitaattilaina

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sun May 29 12:44:51 EEST 2011

Harri Pitkänen kirjoitti 29.5.2011 klo 11.04:

> Korjasin koodia, sieltä puuttui yksi yhdyssanasääntö. Minulla ei ollut
> nyt normaalia testiaineistoa käytettävissäni. Tätä muutosta pitää siis
> vielä testata lisää, koska se vaikuttaa mahdollisesti muuallekin kuin
> sitaattilainoihin.

Alla olevat sanat tunnistetaan nyt aiempien lisäksi. Jos se vain on
mahdollista, pitäisi poistaa sääntö, joka sallii sanat
"filosofis-sävytteinen" ja "germaanis-peräinen". Valitettavasti niitä ei
tunnisteta ilman yhdysmerkkiä, vaikka pitäisi.

C: blues-pitoista
C: filosofis-sävytteinen
C: germaanis-peräinen
C: jazz-taustainen