[voikko] Mozvoikko ja Firefox 6

Timo Jyrinki timo.jyrinki at gmail.com
Wed Sep 21 23:16:57 EEST 2011

16. elokuuta 2011 18.58 Harri Pitkänen <hatapitk at iki.fi> kirjoitti:
> Testasin juuri, että uusin Mozvoikko toimii täysin tänään julkaistun Firefox
> 6:n kanssa. Toki lisäosan ja/tai jakelupakettien versionumerorajoituksia
> joutuu säätämään, mutta koodimuutoksia ei tarvita.

Kentältä on alkanut kuulua kokemuksia, minä mukaan lukien, että
Firefox kaatuu aika ajoin mozvoikkoa käytettäessä:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/mozvoikko/+bug/832582

Tuo "-"-vihjekään ei täysin pidä ainakaan yksistään paikkaansa, mutta
esim. jos on Ubuntu Suomen wikiin tunnukset ja yrittää oikolukea
suomeksi sivua http://wiki.ubuntu-fi.org/Etusivu?action=edit&editor=text
- niin Firefox kaatuu saman tien.

Toisin sanoen, kopioimalla sivun
http://wiki.ubuntu-fi.org/Etusivu?action=raw sisällön mihin tahansa
tekstikentään ja laittamalla suomen kielen oikoluvun päälle, Firefox
kaatuu.

-Timo