[voikko] Voikko Androidille

"Harri Pitkänen" hatapitk at iki.fi
Tue Aug 7 22:18:32 EEST 2012

pe 3.8.2012 15:22 Harri Pitkänen kirjoitti:
> Minulla itselläni ei ole versiota 2.2.2 uudempaa Androidia millään
> fyysisellä
> laitteella, vaan kehitän tätä kokonaan emulaattorin avulla. Jos joku tällä
> listalla omistaa riittävän uuden Android-puhelimen tai -tabletin ja haluaa
> päästä testaamaan, voin laittaa asennettavia testipaketteja saataville
> siinä
> vaiheessa kun jotain oikeasti kiinnostavaa on valmiina.

Nyt on toimiva asennuspaketti saatavilla. Yksi asennus fyysiselle
laitteelle on jo tehty ja kuulemma toimii, joten tässä vaiheessa
lisätestaus ei enää ole välttämätöntä (uusia versioita on joka tapauksessa
tulossa). Mutta toki rohkeimmat voivat tämän version asentaa vaikka
oikeaan käyttöönkin, jos eivät halua odottaa helpommin asennettavaa
versiota:

  https://github.com/voikko/droidvoikko/wiki