[voikko] Lähdekoodien siirto git-versionhallintaan

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Jun 27 21:43:42 EEST 2012

On Tuesday 26 June 2012, Harri Pitkänen wrote:
> Olen siirtänyt GitHubiin kaksi yksinkertaista SVN:ssä ollutta
> aliprojektia. Nyt SVN:ssä jäljellä olevista trunkin alaisista
> hakemistoista "debian", "mozvoikko", "ooovoikko" ja "tmispell" voidaan
> vielä siirtää samalla tavalla.

Nämä kaikki on nyt siirretty. Debian-paketoinnin tiedostoista jätin pois
pienen pätkän historian alkuosaa, koska siellä oli hetkittäin mukana kaikkien
komponenttien kaikki lähdekoodit ja ilmeisesti binääripakettejakin.

Mozvoikosta siirsin ainoastaan uuden 2.0-version historian, koska se on SVN:n
näkökulmasta kokonaan uusi projekti eikä historia kytkeydy vanhaan versioon
mitenkään. Vanhat tagitkin ovat siis ainoastaan SourceForgen SVN:ssä
luettavissa, mutta tämä tuskin haittaa, koska ei niitä sieltä tarvitse
poistaa.

Huomenna teen ydinprojektin siirron, sitten täytyykin ryhtyä korjailemaan
skriptejä ja ohjeistusta kehittäjille.