[voikko] Olla, ei, tuta ja vvfst

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Tue Mar 12 11:52:48 EET 2013

On Tuesday 12 March 2013, Hannu Väisänen wrote:

> Kunhan tässä kerkiän...

Testit olisi hyvä saada mukaan samaan committiin itse koodin kanssa, koska
muutoin koodimuutosten ja niillä saavutettavien parannusten välinen
jäljitettävyys vaarantuu. Suomi-malagan Voikko-morfologiaa sekä tätä VFST-
morfologiaa on kehitetty viimeiset viisi vuotta pitkälti testilähtöisesti, ja
olisi hyvä pitää tämä periaate edelleen voimassa (ihan jokaista riviä en ole
erikseen testannut, mutta kovin kaukana siitä ei olla):

  http://en.wikipedia.org/wiki/Test-driven_development