[voikko] Open Office 4 vs Libre Office 4.1

Petri Hörkkö petri.horkko at utu.fi
Thu Nov 21 18:16:17 EET 2013

Hei,

Onko nyt siis niin, että minun täytyy siirtyä käyttämään LibreOfficea saadakseni suomenkielisen oikoluvun toimimaan?

Tänään yllätyin, kun OpenOfficen oikoluku ei löytynyt sen suomenkielisestä kielipaketista ja lähdin Googlella hakemaan tietoja miten saisi sen toimimaan ja törmäsin teidän sivuille ja postituslistaan. Tällä hetkellä rajallisen ajan puitteissa ei ollut aikaa lukea koko postilistan arkistoa.

Jos teillä on tarvetta koodaajista, niin voisin olla kiinnostunut auttamaan tässä projektissa. Ilmeisesti kielenä on ollut Visual C++, mikäli Voikon sivulta ymmärsin. Täytyy ensin tutustua nykyisen version lähdekoodiin voidakseni jatkaa kehitystä, mikäli apua kaivataan. Toivottavasti joulukuuhun mennessä olen lukenut lähdekoodin läpi ja tutustunut oikoluvun toimintaan.

Petri Hörkkö