[voikko] Sukijan bugeja korjattu

Hannu Väisänen pyrrhula.pyrrhula at meiliboxi.fi
Wed Jan 3 20:30:20 EET 2018

Asennusten teko-ohjelmassa (SukijaAsennus.java) oli sellainen virhe,
että se ei generoinut asetuksia oikeinkirjoituksen korjausehdotusten
käyttöön. Siis Sukijan mahdolliset käyttäjät, jotka ovat kuvitelleet
käyttävänsä oikeinkirjoituksen korjausehdotuksia (mukaan lukien minä),
eivät olekaan käyttäneet niitä. Kun korjasin tämän virheen, löysin
uuden: korjausehdotukset toimivat, mikäli niitä testaa erikseen, mutta
eivät toimi Sukijan sisällä. Nyt olen korjannut molemmat virheet (ja
testannut Sukijan sisällä :-).

Muuten, olen huomannut, että joskus Sukija/Solr palauttaa myös
tiedostoja, joissa ei ole etsittyjä sanoja. Eipä silti, Googlessa on
sama ongelma. (-:

Päivitys: git pull

Imurointi: git clone https://github.com/ahomansikka/sukija.git