[voikko] Joukahaisen erisnimipolitiikka

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Mar 28 23:22:19 EEST 2021

Hei!

Periaatteessa kaikki oikein kirjoitetut yksiosaiset erisnimet voi laittaa.
Harvinaisille voi laittaa yleisyysluokan 10 ja muutoin oikoluvussa
haitallisille lipun ei kuulu oikolukusanastoon sekä kommentin syystä. Jos
näitä alkaa tulla paljon, pitää tutkia parempia ratkaisuja.

Harri

su 28. maalisk. 2021 klo 15.31 Hannu Väisänen via voikko <