[voikko] Joukahaisen tietokantavedokset huonossa kunnossa?

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Jul 17 16:56:19 EEST 2022

Hei!

Kiitos ilmoituksesta! Tuo on jäänyt minulta kokonaan huomaamatta. Tein
tuolloin käyttöjärjestelmäpäivityksen, jossa myös PostgreSQL päivittyi
uudempaan versioon. Ei siis mitään vakavaa. Luultavasti vain skripti, joka
noita vedoksia luo, on jäänyt tuossa yhteydessä säätämättä kuntoon. Katson
tänään kun pääsen koneen äärelle.

Harri