[voikko] Etuliitteiden jatko-kentät

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Thu Aug 16 12:02:48 EEST 2007

On Wednesday 01 August 2007 18:44, Harri Pitkänen wrote:

> Mitä tulee noiden määritysten muuttamiseen, niin ne ovat tarpeellisia
> Voikon kannalta. Jos ne rikkovat Sukijan, niin nuo vakiothan voisi
> määritellä erikseen Voikko- ja Sukija-versioita varten. Itse sanalista voi
> edelleen olla yhteinen.

Siirsin nyt nuo vakioiden määritykset tiedostoon sovellusriippuvat.inc, josta
on tarkoitus tehdä erilliset Voikko- ja Sukija-versiot. Tein jo
Voikko-version, mutta valitettavasti Sukija-version tekeminen ei onnistu,
koska Makefilen clean-targetissa tyhjennetään kokonaan sen hakemiston
sisältö, johon tuo tiedosto pitäisi sijoittaa.