[voikko] Voikko, Emacs, Windows

Osmo Salomaa osmo.salomaa at strafica.fi
Thu Apr 1 19:56:23 EEST 2010

> Mukavaa, että pidät wcheck-modesta. En ole saanut enkä kuullut siitä
> aiemmin yhtään palautetta. Ilmeisesti sillä on nyt kaksi käyttäjää,
> sinä ja minä. :-)

Olen Unix-koneella joskus aiemmin käyttänyt flyspellia, mutta se ei
ole koskaan oikein toiminut hyvin. Kun kerran väärinkirjoitetut sanat
osaan yleensä ilman mitään ehdotuksia korjata, niin wcheck-mode
riittää oikolukuun varsin hyvin.

Huomasin hiljattain wcheck-moden naamavalitsimen
wcheck-read-or-skip-faces. Sen on erinomainen lisä kun LaTeX-tekstiä
kirjoittaa. Joskus muinoin olen käyttänyt ispellin tex ja html
suodattimia, mutta muistaakseni nekään ei koskaan toimineet kunnolla.

-- Osmo