[voikko] oikeinkirjoituksen tarkistus

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Aug 31 16:14:16 EEST 2015

Hei!

On Thursday 27 August 2015 17:34:13 merja.kiviluoma at kolumbus.fi wrote:
> Minulla on PC/ win 8.1. -- 64 bittinen käyttöjärjestelmä, en tiedä onko
> selaimella väliä writen käytössä, mutta selaimia on crome (mutta myös
> explorer ja mozilla)

Asenna LibreOfficen "luotettavin" versio 4.4.5:

  http://fi.libreoffice.org/lataa/luotettavin-libreoffice/

Voikko-lisäosaa ei vielä ole saatavilla 64-bittiselle LibreOffice 5.0:lle.
Lisäksi olen saanut epämääräisiä viestejä, joiden mukaan se ei ehkä toimisi
versiossa 5.0 muutenkaan, mutta kukaan asiasta kertonut ei ole osannut
varmasti sanoa, mitä versiota he ovat oikeastaan kokeilleet.