[hunspell-fi-devel] Kaupungit, kunnat

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Dec 2 16:43:14 EET 2005

On Friday 02 December 2005 16:26, Petteri Wirkkala wrote:
> Olen ollut vain vähän aikaa listalla, mutta onko jokin ohjelma - muu kuin
> webbiselainversio - jolla voi tutkailla sanastoa?

Ei ole mitään erillistä ohjelmaa. Voit hakea tiedoston
http://www.hunspell-fi.org/fi_FI-perus.dic.gz
purkaa sen ja tutkia sen sisältöä tavallisella tekstieditorilla, tai hakea
sanoja grepillä tms. Tiedosto on utf8-koodattu, muuta ihmeellistä siinä ei
sitten taida ollakaan.
Tuo sanasto sisältää tosin vain "normaalit" sanat, täysin poikkeavasti
taipuvat tulevat varsinaisen ohjelmapaketin lähdekoodien mukana. Mutta niitä
on suhteellisen vähän.