[hunspell-fi-devel] Sanoja b-kur, toinen yritys

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Mon Nov 7 20:22:53 EET 2005

Harri Pitkänen wrote:

>Sanat on nyt lisätty. Lisään ja korjaan luokitusta lähiaikoina niin, että
>ainakin osa tällä kertaa luokittelematta jääneistä sanoista saadaan
>luokitukseen mukaan.

Onko minulla joku ongelma nyt koneellani vai ymmärsinkö väärin, kun en
näe lisättyjä tiedostoja uudessa fi_FI-perus.dic tiedostossa, jonka
sivuilta äsken latasin? Tiedostoa on kyllä muokattu kyllä aikaleiman
mukaan tänään klo 19:58, mutta diff näyttää että se on ihan samanlainen
kuin edellinen versio (jonka latasin tänään aikaisemmin), eikä siellä
ole uusia sanoja (esim. balsami puuttuu). Yritin jo tyhjentää selaimen
välimuistiakin, mutta saan aina silti saman tiedoston.