[hunspell-fi-devel] Sanoja b-kur, toinen yritys

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Mon Nov 7 20:46:48 EET 2005

On Monday 07 November 2005 20:22, Reijo Tomperi wrote:
> Onko minulla joku ongelma nyt koneellani vai ymmärsinkö väärin, kun en
> näe lisättyjä tiedostoja uudessa fi_FI-perus.dic tiedostossa, jonka
> sivuilta äsken latasin? Tiedostoa on kyllä muokattu kyllä aikaleiman
> mukaan tänään klo 19:58, mutta diff näyttää että se on ihan samanlainen
> kuin edellinen versio (jonka latasin tänään aikaisemmin), eikä siellä
> ole uusia sanoja (esim. balsami puuttuu). Yritin jo tyhjentää selaimen
> välimuistiakin, mutta saan aina silti saman tiedoston.

Ongelma oli täällä päässä: olin unohtanut ajaa hf-luolistat -ohjelman ennen
päivitystä jolloin sanat eivät olleet siirtyneet tietokannasta.
Ihmettelinkin, miksi se tiedosto ei ollut kasvanut suuremmaksi... Asia on nyt
korjattu, ja mukana on myös korjaus luokitukseen siten, että sanat ilves,
juures, jänis ja kirves on taivutettu.