[voikko-devel] OOo, Abiword ja KWord

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Sun Aug 13 21:13:45 EEST 2006

On Sunday 13 August 2006 20:46, Asmo Koskinen wrote:

> Mikä on tilanne Evolutionin ja Thunderbirdin kohdalla?

Evolution käyttää gnome-spell -oikolukukomponenttia, joka puolestaan käyttää
aspellia. Jonkun pitäisi varmaan päivittää gnome-spell
libenchant-pohjaiseksi, muuten Voikko tuskin Evolutionissa (tai monessa
muussakaan Gnome-ohjelmissa) tulee koskaan toimimaan.

Thunderbirdissä luulisi Andriksen Voikko-laajennuksen toimivan, ainakin
joissakin versioissa. En ole itse testannut muualla kuin Firefoxissa, mutta
siinä se ainakin toimi.