[voikko-devel] OOo, Abiword ja KWord

Asmo Koskinen asmo.koskinen at arkki.info
Sun Aug 13 21:26:35 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Evolution käyttää gnome-spell -oikolukukomponenttia, joka puolestaan käyttää
> aspellia. Jonkun pitäisi varmaan päivittää gnome-spell
> libenchant-pohjaiseksi, muuten Voikko tuskin Evolutionissa (tai monessa
> muussakaan Gnome-ohjelmissa) tulee koskaan toimimaan.

OK.

> Thunderbirdissä luulisi Andriksen Voikko-laajennuksen toimivan, ainakin
> joissakin versioissa. En ole itse testannut muualla kuin Firefoxissa, mutta
> siinä se ainakin toimi.

Testasin juuri Thunderbirdissä. Hyvin asentui ja toimii
Firefoxissa se näköjään vaatii 2.0-versiota, joten mainitsen sen kyllä.
Haluan pitäytyä Dapperin pakettivarastoissa, joten en tee asennusta
Firefoxin Beta-versioilla.

Tämä ohjehan paisuu kuin pullataikina ;-).

Ystävällisin terveisin Asmo Koskinen.