[hunspell-fi-devel] Joukahainen, Voikko 1.0 (asiaa paketoijille), Soikko

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Tue Jul 4 18:32:03 EEST 2006

On Tuesday 04 July 2006 17:44, Teemu Likonen wrote:

> Tein jo kokeeksi uuden version paketista, jossa tulee Conflicts-kenttään
> nykyinen upstream-versio lisättynä ".1":llä. Pitäisikö vastaavasti
> laittaa Depends-kenttään nykyinen versio, jotta samaa binääripakettia
> ei yritettäisi vanhemmissa OpenOffice.orgeissa? Jos kyllä, niin onko
> parempi laittaa vain upstream-versio (esim. 2.0.2) vai myös
> Debian-revisio (esim. 2.0.2-2ubuntu12)?

Depends-kentässä saa siinä mielestäni olla myös se Debian-revisio mukana:
miksipä kukaan oikeastaan haluaisi käyttää vanhempaa kuin oman jakelun mukana
tulevaa OpenOfficea, ja varsinkaan olettaa että sen kanssa toimisi kyseistä
jakelua varten tehty openoffice.org-voikko? Eli laita vain Depends ja >=
2.0.2-2ubuntu12 (automaattisesti generoituna), se on turvallisinta eikä
luultavasti aiheuta käytännössä ongelmia kenellekään joka käyttää näitä
paketteja niin kuin ne on tarkoitettu käytettäväksi.