[hunspell-fi-devel] Joukahainen, Voikko 1.0 (asiaa paketoijille), Soikko

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue Jul 4 17:44:09 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Jos tarvitset apua tuossa, niin voin tutkailla asiaa. Vaikka johan
> sinulla näkyy tuo melkein olevan ratkaistuna :) Parempi kuitenkin
> että sinä ylläpidät noita paketteja, minulla kun ei ole asennettuna
> yhtään sellaista Debian- tai Ubuntu-versiota, joissa noita voisi
> kunnolla testata tai kehittää.

Tein jo kokeeksi uuden version paketista, jossa tulee Conflicts-kenttään
nykyinen upstream-versio lisättynä ".1":llä. Pitäisikö vastaavasti
laittaa Depends-kenttään nykyinen versio, jotta samaa binääripakettia
ei yritettäisi vanhemmissa OpenOffice.orgeissa? Jos kyllä, niin onko
parempi laittaa vain upstream-versio (esim. 2.0.2) vai myös
Debian-revisio (esim. 2.0.2-2ubuntu12)?