[hunspell-fi-devel] Suomi-malagan versioitten yhdistäminen? (oli: Pieni muutos julkaisuaikatauluun)

Hannu Väisänen hvaisane at joyx.joensuu.fi
Wed Jul 26 10:46:12 EEST 2006

On Tue, Jul 25, 2006 at 04:13:51PM +0300, Harri Pitkänen wrote:
> Suomi-malagaan on vielä aikaa tehdä muutoksia, katsotaan vaikka reilun viikon
> päästä sen lopullista paketointia. Ehkäpä sillekin voi laittaa versioksi
> 0.7.1 alun perin ajatellun 0.7.0:n sijaan, niin emme sitten turhaan sido
> Voikon ja Suomi-malagan versioita toisiinsa.

Koska eilen illalla Sukija osasi eka kerran indeksoida UTF-8 -koodatut
tiedostot kaatumatta, sen ja Suomi-malagan version 0.8
julkaisemispäivä lähestyy. Tosin tiedostoissa oli vain sellaisia
merkkejä, jotka ovat myös ISO-8859-15:ssä. (-:

Versio 0.8-beta04 on jo verkossa...

Kun Voikko 1.0 on julkaistu, onko tarvetta ruveta miettimään minun ja Harrin
Suomi-malagan versioitten koodien yhdistämistä?