[hunspell-fi-devel] Suomi-malagan versioitten yhdistäminen? (oli: Pieni muutos julkaisuaikatauluun)

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Wed Jul 26 11:01:55 EEST 2006

On Wednesday 26 July 2006 10:46, Hannu Väisänen wrote:
> Kun Voikko 1.0 on julkaistu, onko tarvetta ruveta miettimään minun ja
> Harrin Suomi-malagan versioitten koodien yhdistämistä?

Tämä olisi hyvä suunnitelma, tosin kovin paljon aikaa minulla ei ole
käytettävissäni sen toteuttamiseen. SFST-pohjaista toteutusta tuskin alan
kuitenkaan rakentamaan (ei vaikuta kovin aiheelliselta kun Suomi-malaga
toimii ihan riittävän hyvin) enkä varmaan kovin paljon version 0.7.1 päälle
jaksa lisäkorjauksia tehdä joten pääpainon voisi laittaa siihen että
yritetään saada nämä versiot yhdistettyä alkusyksyn aikana.