[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga versio 0.7-beta4 julkaistu

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed May 17 21:01:18 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Ahaa. Tyhjä tiedosto sanat/omat2.lex ei siirry diffin mukana, mutta
> emme me sillä mitään olisi tehneetkään. Korjaus alla.

No nih, toimii.

Kun asennuslähdettä aletaan jälleen päivittää, niin lähetän Oo2-voikosta
myös upstream-lähdekoodipaketin, koska paketin nimi on muuttunut.
Binääripaketti on edelleen openoffice.org-voikko. Pieniä muutoksia olen
tehnyt asennusskriptiin. Enää ei tueta Pavel Janíkin rakentamia
OpenOffice.orgeja eikä Ubuntu Breezya. Suuntaus on nyt Oo2-soikosta
poiketen tarkemmin distrokohtaiset paketit yleisten
kompromissiversioiden sijaan (kuten Oo2-soikko).

Lähdekoodit Debianissa voi ladata joko lähdekoodi- tai binääripaketin
nimellä:
  apt-get source openoffice.org-voikko
ja
  apt-get source oo2-voikko
lataavat ihan samat paketit. Näin ollen, jos haluaa hakea jonkun
ohjelman lähdekoodit, ei tarvitse välttämättä tietää, millä nimellä
lähdekoodit tunnetaan.

Debianissa muuten keskustellaan siirtymisestä gcc 4.1:een jo Etchissä.
Kuinka mahtaa gcc 3.4:llä käännetty Oo2-soikko toimia sen kanssa? No,
ehkä Soikko jää kohta taakse.