[hunspell-fi-devel] Suomi-malaga versio 0.7-beta4 julkaistu

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu May 18 20:18:34 EEST 2006

On Wednesday 17 May 2006 21:01, Teemu Likonen wrote:

> Debianissa muuten keskustellaan siirtymisestä gcc 4.1:een jo Etchissä.
> Kuinka mahtaa gcc 3.4:llä käännetty Oo2-soikko toimia sen kanssa? No,
> ehkä Soikko jää kohta taakse.

GCC 4.1:n ei itsessään pitäisi aiheuttaa mitään ongelmia. Mutta jos samassa
yhteydessä siirrytään libstlport5:n käyttöön, niin sitten saattaa käydä
hassusti, tai sitten ei tule mitään ongelmia riippuen siitä miten nuo
kirjastot on rakennettu (minä en ole tähän perehtynyt).

Mutta jos ongelmia tulee, niin ne ovatkin sitten pahoja: uudella OpenOfficella
ei välttämättä pysty poistamaan vanhaa Soikkoa eikä vanhalla OpenOfficella
asentamaan uutta. Eli siis päivitysjärjestyksen on oltava
vanha Soikko pois -> OpenOfficen päivitys -> uuden Soikon asennus.
Saisikohan tätä mitenkään pakotettua tapahtumaan riippuvuuksien avulla?

Niin, ja tämä ongelmahan koskee Voikkoa ihan yhtä paljon eli tätä pitää
analysoida jossain välissä: