[hunspell-fi-devel] Komponenttien nimet ja versiot

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Wed May 31 11:32:59 EEST 2006

On Tuesday 30 May 2006 23:22, Teemu Likonen wrote:

> Hyvä. Tuonne voidaan kai jättää joksikin aikaa lojumaan myös vanhan
> Ubuntun ja Debianin versioiden paketit (?). Tarkoitan, että kun
> esimerkiksi Dapperin jälkeen tulee olikohansenyt Edgy, niin
> Dapper-asennuslähdettä ei saman tien tuhota, vaan silloiset paketit
> jätetään vielä joksikin aikaa saataville (ilman päivityksiä). Sama
> tietysti vakaan Debianin kanssa.

Ilman muuta. Eiköhän asennuslähteitä pidetä siellä sen aikaa kun kyseiselle
jakelulle tarjotaan ylläpitoa jakelijan suunnalta (Dapperin kohdalla siis
melkoisen pitkään). Alustavasti olen puhunut että voisimme pitää siellä
vajaata kymmentä eri versiota Linux-paketeista eikä tämä kuulemma ole
ongelma. Levytilasta ei pitäisi olla pulaa, tiedonsiirtokapasiteetti on se
jota pitää vähän vahtia.