[hunspell-fi-devel] Komponenttien nimet ja versiot

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue May 30 23:22:30 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Käytännössä Debian-paketeille tämä toimii niin, että sopivissa
> kohdissa otamme kopion Teemun ja minun asennuslähteestä ja julistamme
> sen sisällön kokonaisuudessaan vakaaksi. - - Debian-tyylisistä
> jakeluista tuonne varmaan laitetaan alkuvaiheessa Ubuntu Dapper/i386
> sekä Debianit Sarge/i386 (tämä lähinnä Lemin kunnan omiin tarpeisiin)
> ja ehkä vähän myöhemmin Etch/i386 ja Etch/amd64.

Hyvä. Tuonne voidaan kai jättää joksikin aikaa lojumaan myös vanhan
Ubuntun ja Debianin versioiden paketit (?). Tarkoitan, että kun
esimerkiksi Dapperin jälkeen tulee olikohansenyt Edgy, niin
Dapper-asennuslähdettä ei saman tien tuhota, vaan silloiset paketit
jätetään vielä joksikin aikaa saataville (ilman päivityksiä). Sama
tietysti vakaan Debianin kanssa.