[voikko-devel] Pieni päivitys lataussivulle

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Mon Nov 27 10:08:01 EET 2006

Timo Jyrinki kirjoitti:

> Edelleen sen jälkeen voisin kysellä
> olisiko mitään järkeä tuoda Voikkoa vielä Ubuntu 6.06:n virallisiin
> "takaisinsovituksiin", mikä ratkaisisi asennuslähdeongelman myös tuon
> Ubuntu-julkaisun osalta.

openoffice.org-voikko-paketin (mahdollisessa) backportauksessa täytyy
sitten muistaa, että Dapperin OpenOffice.orgin kanssa ei toimi
debian/generate_dependencies.sh:ssa oleva

LD_LIBRARY_PATH="/usr/lib/openoffice/program" [...]

Riippuvuudet OpenOffice.orgiin eivät siis synny tuon polun avulla, vaan
täytyy lisätä "käsin" riippuvuus pakettiin openoffice.org-core. Sen
voinee tehdä esimerkiksi siten kuin on nykyisissä minun tekemissä
openoffice.org-voikko-paketeissa.

http://svn.sourceforge.net/viewvc/*checkout*/hunspell-fi/trunk/debian/openoffice.org-voikko%2Bdebian/generate_dependencies.sh?revision=691&content-type=text%2Fplain