[voikko-devel] Voikko Ubuntu Edgylle

Timo Jyrinki timo.jyrinki at iki.fi
Tue Oct 24 14:23:01 EEST 2006

On Tue, 24 Oct 2006, Teemu Likonen wrote:

> Debianissa on varmaan jo pidemmän aikaa pidetty huolta, että /bin/sh:lla
> ajetut skriptit ovat standardin mukaisia. Minä ja Harri vain olemme
> heränneet vähän myöhään. :)

No näinhän se oli, mietinkin että nyt taidan kysyä uudestaan vanhaa asiaa.
Debian-paketeistahan ainakin muutama bashismi tuli karsittuakin, mutta
enpä ole testannut toimiiko dash:lla kokonaisuudessaan. Edgyynhän nekään
eivät käänny suoraan kuitenkaan, koska vaativat uudemman dpkg-dev:n.

ps. malaga, suomi-malaga ja libvoikko nyt Debian testing:ssä / etch / 4.0