[voikko-devel] Voikko Ubuntu Edgylle

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Thu Oct 26 18:57:02 EEST 2006

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Jonkun Dapperin käyttäjän olisi hyvä ilmoittautua ylläpitäjäksi sen
> jälkeen kun lopetat version 1.2 jälkeen, koska on vähän hankala
> selvittää bugiraportteja jos ei ole jakelua asennettuna. Tässä
> tapauksessa ylläpitäjän ei siis tarvitsisi tehdä enää päivityksiä,
> mutta joku kuitenkin tarvitaan vastaamaan pakettien asennukseen
> liittyviin mahdollisiin kysymyksiin niin kauan kun paketit ovat
> saatavilla. Vai olisiko ehkä parempi ohjata kyselijät
> ubuntu-fi.org-forumille?

Minä voin kyllä vastailla kysymyksiin. Dapperi ja Voikko -yhdistelmästä
minulla on kenties maailman eniten kokemusta :) , ja tavallisiin
kysymyksiin osannen vastata. En varsinaisesti sitoudu pitämään Dapperia
asennettuna kovin pitkään. Se on minulla nyt (ja vielä pari kolme
kuukautta) chroot-ympäristössä, mutta vaihdan sinne myöhemmin Ubuntun
tulevan kehitysversion, jotta voin paremmin ennakoida tulevaa.