[voikko-devel] Suomi-malagoiden yhdistäminen

Hannu Väisänen hvaisane at joyx.joensuu.fi
Tue Jan 2 07:21:56 EET 2007

On Thu, Dec 28, 2006 at 01:24:17PM +0200, Harri Pitkänen wrote:
> Ensimmäinen toive olisi se, että muutokset versiosta 0.9.7 eteen päin
> tehtäisiin julkisessa versionhallintajärjestelmässä.

Siis versio 0.9.7 laitettaisiin SVN:ään, ja muutokset tehtäisiin
jatkossa siihen?

Kyllä se käy, vaikka minulla on jo valmiina versio 0.9.8, mutta voin
ensin siirtää version 0.9.7 jälkeiset muutokset SVN:ään ja sen jälkeen
tehdä ne muutokset, joita olet ehdottanut.

Olisi hyvä, että SVN:ssä olevaan versioon ei tekisi muutoksia kukaan
muu kuin minä ennen kuin olen siirtänyt siihen Harrin ehdottamat
muutokset.