[voikko-devel] Muutoksia Voikko-projektin www-palveluissa

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Thu Jan 4 10:53:24 EET 2007

On Wednesday 03 January 2007 22:39, Teemu Likonen wrote:
> Hyvä uutta vuotta! Täälläkin palaillaan vihdoin Voikko-arkeen.

> Menköön vain niin kuin ehdotit.

Sivustoa olen alkanut jo siirtääkin, postituslistan kohtalosta ei vielä ole
tietoa koska en ole saanut Markoon yhteyttä. Uudet sivut ovat SVN:ssä
www-hakemiston alla.
Uusi sivusto osoitteessa http://voikko.sourceforge.net on rakennettu Teemun
suunnitteleman vanhan suomenkielisen ohjesivuston
http://www.hunspell-fi.org/suomi.html tyylin mukaiseksi. Php-sivut on
korvattu kokonaan tavallisilla html-sivuilla, joten niiden muokkaamisen ja
testaamisen pitäisi olla vähän helpompaa.

> Mutta olisi silti kiva olla paikka, johon lähettää silloin tällöin
> Debian-lähdekoodipaketit myös SVN-versioista. Toisin sanoen pelkkä
> deb-src-lähde jonnekin? Jos ei ole kunnon mahdollisuuksia, niin sitten
> pidetään ainakin SVN:n trunk/debian-hakemistoissa riippuvuuksien
> suhteen ajantasaisia pakettien metatietoja (helpottanee Timoakin).

Toistaiseksi voimme vielä käyttää vanhaa hunspell-fi.org -osoitetta
testikäyttöön tarkoitettuja pakettilähteitä varten, toimiihan se vielä
syksyyn asti. Sivustolla niitä ei ehkä kuitenkaan kannata mainostaa, koska
voitanee olettaa että testilähteitä käyttävät lukevat tätä postituslistaa ja
riittää siis että mainostamme niitä vain tätä kautta.