[voikko-devel] Muutoksia Voikko-projektin www-palveluissa

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Fri Jan 5 00:30:18 EET 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Sivustoa olen alkanut jo siirtääkin, postituslistan kohtalosta ei
> vielä ole tietoa koska en ole saanut Markoon yhteyttä. Uudet sivut
> ovat SVN:ssä www-hakemiston alla.
> Uusi sivusto osoitteessa http://voikko.sourceforge.net on rakennettu
> Teemun suunnitteleman vanhan suomenkielisen ohjesivuston
> http://www.hunspell-fi.org/suomi.html tyylin mukaiseksi.

Laitoin SVN:ään ehdotuksen uudesta ulkoasusta. Se on samaa tyyliä kuin
minun Oo2-soikon sivut. Tuo on hieman luettavampi kuin ennen, mutta
joitakin asennusohjeita, missä on shell-komentoja ja muuta vastaavaa,
täytyy muokata sivulle sopivaksi tai laittaan toisenlaiselle
tyylisivulle.

> Toistaiseksi voimme vielä käyttää vanhaa hunspell-fi.org -osoitetta
> testikäyttöön tarkoitettuja pakettilähteitä varten, toimiihan se
> vielä syksyyn asti.

Sinne varmaankin lähetämme Voikko 1.3:n paketit, tai ne, mistä on
tarjolla uudet versiot.