[voikko-devel] Muutoksia Voikko-projektin www-palveluissa

Harri Pitkänen hatapitk at cc.jyu.fi
Fri Jan 5 21:01:26 EET 2007

On Friday 05 January 2007 16:21, Sami Vento wrote:
> openSUSE:n lähteet puuttuvat viellä tuolta ports.html -sivulta. Paketithan
> löytyy uusimmalle 10.2:lle, kuten myös vanhemmille 10.0 ja 10.1
> -versioille. Tarkemmat ohjeet lähteiden käyttöön ottamiseen löytyy edelleen
> osoitteesta http://ota.tr.spt.fi/~fisu81/pages/suse/voikko

Hyvä huomio, samoin puuttui maininta myös SuomiKnoppixista. Molemmat on nyt
korjattu.

Teemu: kun teet sivupäivityksiä, voit myös nykyään itse viedä ne palvelimelle
saakka. Sinulla pitäisi olla shell-oikeudet projektin kotihakemistoon, ja
SVN:ssä olevien sivupäivitysten julkaisu tapahtuu komennolla

ssh ktunnus at shell.sourceforge.net "svn update /home/groups/v/vo/voikko/htdocs"