[voikko-devel] Muutoksia Voikko-projektin www-palveluissa

Sami Vento sami.vento at tr.spt.fi
Fri Jan 5 16:21:33 EET 2007

Harri Pitkänen kirjoitti viestissään (lähetysaika perjantai, 5. tammikuuta
2007 15:18):
> Jos havaitsette, että jotain oleellista on jäänyt siirtämättä, niin
> kertokaa. Vanhat sivut jäävät tuonne vielä nykyisessä asussaan ainakin
> vähäksi aikaa, mutta jossain vaiheessa alan niitä poistamaan ja korvaamaan
> suorilla uudelleenohjauksilla uudelle sivustolla. Seuraavat asiat ovat jo
> tiedossani, niistä ei tarvitse huomauttaa:
>
> - Sanastonkeruusovellus puuttuvista sanoista ilmoittamiseen. Se jää vielä
> toistaiseksi vanhaan osoitteeseen, jossain vaiheessa sen toiminnot tulevat
> osaksi Joukahaista.
> [...]

openSUSE:n lähteet puuttuvat viellä tuolta ports.html -sivulta. Paketithan
löytyy uusimmalle 10.2:lle, kuten myös vanhemmille 10.0 ja 10.1 -versioille.
Tarkemmat ohjeet lähteiden käyttöön ottamiseen löytyy edelleen osoitteesta
http://ota.tr.spt.fi/~fisu81/pages/suse/voikko

Nuo mainitut fedoran -paketithan on todella kokeellisia ja itse openofficen
pakettia on turha odottaa, koska fedora ei tarjoa sdk-pakettia lähteistään.
Jos joku haluaa parempaa tukea fedoralle, niin koittakaa saada
openoffice.org-sdk -paketti seuraavaan julkaisuun, niin buildservice hoitaa
loput.. ;-)

--
Sami Vento
email: sami.vento at tr.spt.fi