[voikko] fedora 7

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Jul 22 09:30:30 EEST 2007

On Saturday 21 July 2007 21:53, Anssi Hannula wrote:
> [...]

Tässä on muuten luvassa vielä sellainenkin lisähauskuus, että ooo:n versiosta
2.3 lähtien unopkg remove -komennossa ei enää käytetä asennetun paketin
tiedostonimeä vaan lisäosan tunnistetta:
  unopkg remove --shared org.puimula.ooovoikko

Ilmeisesti vanhemmissa versioissa asennetut lisäosat on kuitenkin mahdollista
edelleen poistaa uusissakin versioissa tiedostonimen mukaan, jolloin ongelmia
ei pitäisi tulla. Samassa yhteydessä lisäosien suora päivittäminen ilman,
että edellistä versiota tarvitsee erikseen poistaa, tulee mahdolliseksi.
Kerron tästä sitten enemmän kun ehdin itse tätä joskus elokuussa
testailemaan.