[voikko] Partisiipit ja infinitiivit yhdyssanoissa

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Jun 25 09:58:35 EEST 2007

On Monday 25 June 2007 08:52, Teemu Likonen wrote:
> Osittain uuden postituslistan testauksena ilmoitan, että olen taas
> maisemissa ja jatkan voikkoilua lisäämällä näitä aiemmin puheena
> olleita yhdysinfinitiivejä ja -partisiippeja sanastoon. Osa tällaisista
> yhdyssanoista selviää vasta sitten, kun niiden automaattinen tunnistus
> on poistettu: Wikipedian sanastoa lukiessa voi vielä löytyä joitakin
> tarpeellisia yhdysinfinitiivejä tai -partisiippeja. Vääriäkin siellä
> varmasti on, esimerkiksi hyvin tavalliset "*olemassaoleva"
> ja "*lukuunottamatta".

Liitteenä osa tarvittavista muutoksista. Niiden jälkeen
sanaa "alppiyhdistetty" ei enää hyväksytä, mutta "olemassaoleva"
ja "lukuunottamatta" hyväksytään edelleen. Voit kokeilla tämän ensimmäisen
patchin vaikutuksia ja viedä sen SVN:ään sitten kun parhaaksi katsot. Teen
sitten lisää muutoksia, joilla päästään käsiksi näihin muihin kiellettäviin
yhdyssanoihin.

Toisin kuin aikaisemmin ilmoitin, en olekaan nyt lomalla vaan lomani siirtyi
heinä-elokuun vaihteeseen. Ehdin siis näitäkin korjauksia tekemään.