[voikko] Www-liittymä po-tiedostojen oikoluvulle

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Apr 12 16:00:22 EEST 2008

On Sunday 06 April 2008, Harri Pitkänen wrote:
> Eli tuo antamani www-osoite kyllä toimii, mutta itse po-tiedostojen
> oikoluku sen kautta epäonnistuu. Pitänee yrittää tavoittaa joku ihminen,
> joka uskaltaisi puuttua tuohon Mailman-asennukseen, tai sitten sijoittaa
> liittymä jollekin toiselle palvelimelle.

Ongelma on ainakin toistaiseksi ratkaistu siten, että tämä uusi osa
webvoikosta on siirretty puimula.org-palvelimelle. Nyt po-tiedostojen
oikoluvun pitäisi toimia oikein, ja osoite on siis
  http://www.puimula.org/joukahainen/webvoikko.py/pospell

Päivitin myös yleisiä oikolukuvinkkejä suomentajille, toivottavasti niistä on
nyt enemmän apua:
  http://voikko.sourceforge.net/po-oikoluku.html