[voikko] OpenOffice.orgin kieliopin tarkistimeen muutoksia OOo:n versiossa 3.0.1

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Sun Dec 21 14:32:27 EET 2008

to, 2008-12-18 kello 19:45 +0200, Harri Pitkänen kirjoitti:
> Jos johonkin Linux-jakeluun tarvitaan päivitetty
> versio openoffice.org-voikosta ennen kuin itse ehdin asialle tekemään mitään,
> kannattaa ihan rohkeasti itse yrittää tehdä tarvittavat korjaukset.

Fedora Rawhideen on tänään näemmä mennyt openoffice.org 1:3.0.1-14.1,
tuo on siis milestone 14:stä käännetty. Itselläni vain nyt tilanne on
se, että minulla ei ole ennen ensi kuuta käytettävissä
rautavirtualisointiin kykeneviä koneita, mikä hieman hankaloittaa uusien
Fedora-paketoitujen openoffice-versioiden testaamista. Tietääkseni
Rawhiden openoffice vaatii nykyisin jo python 2.6:n ja sen asentaminen
luultavasti rikkoisi aika paljon muita ohjelmia ja riippuvuuksia
peruskäyttöön tarkoitetuissa asennuksissa. Openoffice.org-voikon
korjaaminen sinänsä kiinnostaisi, mutta pitää nyt varmaankin jäädä
seuraamaan tilannetta joksikin aikaa. Jos FTBFS:stä tulee ilmoituksia,
niin täytyy sitten harkita Makefile-muutoksia.

--
Ville-Pekka Vainio