[voikko] Aikataulua openoffice.org-voikko 3.0:lle

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Mon Jul 7 18:42:27 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:
> On mahdollista, että ongelma ei koske Linux-jakeluissa käytettyä
> ooo-build-versiota, koska siinä ilmeisesti on peruutettu joitakin
> muutoksia, joita alkuperäiseen versioon on tehty. Tähän viittaisi ainakin
> se, että openoffice.org-voikko 2.2 on saatu Fedorassa käännettyä.

Sain viikonloppuna asennettua Fedora Rawhiden virtuaalikoneeseen ja
openoffice.org-voikko 2.2 tosiaan toimii Fedorassa olevan OpenOffice.org 3:n
kanssa.

> Tämä viivästyminen aiheuttaa kuitenkin sen, että ei ole enää järkevästi
> mahdollista yrittää saada käyttökelpoista kieliopin tarkistinta tulevaan
> versioon. Aikomukseni on nyt julkaista openoffice.org-voikko 3.0 ja
> libvoikko 2.0 elokuun loppupuolella, vähintään viikko ennen OOo 3.0:n
> julkaisua.

Vaikka Fedora 10:n virallista aikataulua ei olekaan vielä julkaistu, niin
luulen, että tämä sopii silti oikein hyvin, tuskinpa julkaisu on ennen
lokakuuta, saattaa mennä joulukuullekin asti.

--
Ville-Pekka Vainio