[voikko] " Kierrös "

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Tue Nov 18 17:39:20 EET 2008

Hei!

On Tuesday 18 November 2008, Hannu Väisänen wrote:
> Murtaa-taivutustyypistä johdetaan automaagisesti murros-tyyppinen sana.
> Jos sana sattuu olemaan ää-loppuinen, murros-tyyppiin tulee loppu ös,
> vaikka joskus pitäisi tulla os, kuten esim. kiertää => kierros.
> En ole vielä tehnyt tätä muutosta, mutta voin tehdä sen, jos muita
> vapaaehtoisia ei ilmaannu. (-:

Tuo korjaus olisi muuten minun puolestani OK, mutta nuo vastaavat sanat on
johdettu myös Joukahaisessa (ja siellä ne näyttävät menevän oikein). Eli ehkä
kuitenkin olisi parempi korjata koodi tässä tapauksessa toimimaan oikein.

Minä voin kyllä tehdä tarvittavan korjauksen myöhemmin tällä viikolla,
haluaisin nimittäin samalla tarkistaa, onko vastaavaa bugia muissa
sanaluokissa.