[voikko] OS X -korjauksia

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Feb 4 19:12:14 EET 2009

On Wednesday 04 February 2009, Andris Pavenis wrote:
> Näyttää myös että suomi-malaga tiedostot siitä Mac OS:in tarkoitetusta
> laajennuksesta ovat yhteensopivia myös ix86 kanssa. Olin ymmärtänyt ettei
> se ole niin.
>
> Siis pitäisi olla mahdollista pakata mukaan myös Darwinin kirjastot samaan
> laajennukseen.

Kyllä, Intel-arkkitehtuurilla tämän pitäisi onnistua. Vanhemmilla Maceilla,
eli PPC-koneilla, vaaditaan Suomi-malagasta toinen versio. Tämänkin kyllä
saisi helposti samaan laajennukseen, mutta silloin laajennuksen koko kasvaisi
aika paljon.

> Lisäksi pitäisi korjata sovellusten versioiden rajat mozvoikossa.
> Yläraja pitäisi olla:
> - 3.2a1pre Firefoxille,
> - 3.0b2pre Thunderbirdille (3.1a1pre ei valitettavasti toimi, en ole
> ehtinyt tutkia miksi), - 2.0a3 Seamonkey:lle.

OK. Myös MOZVOIKKO_VERSION voisi (ainakin minun puolestani) olla tulevassa
versiossa 1.0.