[voikko] OS X -korjauksia

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Wed Feb 4 22:16:13 EET 2009

Harri Pitkänen wrote:

> Kyllä, Intel-arkkitehtuurilla tämän pitäisi onnistua. Vanhemmilla Maceilla,
> eli PPC-koneilla, vaaditaan Suomi-malagasta toinen versio. Tämänkin kyllä
> saisi helposti samaan laajennukseen, mutta silloin laajennuksen koko kasvaisi
> aika paljon.

Päivitin sovellusten versiot:

Firefox: 3.0b1 - 3.2a1pre
Thunderbird: 3.0a1pre - 3.1a1pre (yöllinen versio oli rikki, ja vieläkin on, vanhemmassa toimii)
Seamonleu: 2.0a1pre - 2.0a3

> OK. Myös MOZVOIKKO_VERSION voisi (ainakin minun puolestani) olla tulevassa
> versiossa 1.0.

Tällä hetkellä laitoin 0.9.6.

Minun pitää lisätä enempään virheviestejä (rikkinäisen TB 3.1a1pre yöllisen version
tapauksessa en saanut riittävästi selviä virheviestejä.

Andris