[voikko] Chrome

Marcus Westermark westermark at gmail.com
Tue Oct 5 20:22:24 EEST 2010

Puritaaninen tai ei, mutta voikon näin taviskäyttäjän perspektiivistä (ja
postituslistan uuden jäsenen silmin) Eliaksen vastaus vaikutti ainakin
hieman elitistiseltä.

Ehkä sitä kehitysympäristön ja koko kehityksen tukea voisi tiedustella
sieltä Chromiumin alkuunpanijan kukkarolta? Heillä kun olisi sekä varaa että
motiivia tukea moista hanketta. Onko se sitten mahdollista ja
Voikko-projektille mielekästä (sekä eettistä), sitä osaa arvioida..

Voikko on ollut todella hieno ja tarpeellinen työkalu, mutta sen sitominen
käytännössä yhteen selaimeen ei tunnu kovinkaan avoimelta ainakaan minusta.
En kuitenkaan haluaa sekaantua avoimen koodin (ego)riitoihin, siihen kun
olen tutustunut ihan tarpeeksi muiden vastaavien projektien yhteydessä.
Kiitos siis tästäkin, ellei muuta ole tulossa.

M---